- Marketingul în afara mijloacelor de comunicare
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Levinson, Jay Conrad Responsabilitate: Jay Conrad Levinson Limba: Română În: Guerrilla marketing: Profituri mari cu investiţii mici/ Jay Conrad Levinson. Bucureşti, s.a.. p. 175-201 Subiect: marketing Subiect: profit Subiect: investiţii Subiect: plan de marketing Subiect: relaţii cu publicul Note conţinut (cuprins): Cuprins: Specialităţi de reclamă şi mostre (p. 175-181), Seminarii şi demonstraţii. Prezintă ca să vinzi (p. 182-166), Expoziţii şi târguri (p. 187-190), Diverse instrumente de marketing: spoturi luminoase, concursuri, tricouri etc. (p. 191-194), Relaţiile cu publicul: credibilitatea instantanee (p. 195-200), Cum să faci marketing profesionist (p. 201-207)
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică