- Cum se cuceresc piețele - planificarea strategică orientată spre piață
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor: Kotler, Philip Limba: Română Lucrare în relație: Managementul marketingului/ Kotler. Bucureşti, 2003. p. 93-144. 1112 p. Subiect: management Subiect: marketing Subiect: firmă Subiect: piaţă de capital Subiect: analiza SWOT Subiect: plan de marketing Note conţinut (cuprins): Planificarea strategică la nivel corporativ și divizionar (p. 94-109), Planificarea strategică a activității (p. 110-123), Procesul de marketing (p. 124-129), Planificare de marketing pentru secolul XXI (p. 138), Rezumat (p. 139), Aplicații (p. 139), Note (p. 142).
În:
1 records Page 1 of 1
- 1
Tip |
|
---|---|
Managementul marketingului / Kotler; traducere Smaranda Nistor .- Bucureşti : Teora, 2003
/ Kotler, Philip
/ Teora
/ 2003
|
Altele |
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică