- Strategii și politici de marketing utilizate în domeniul produselor software
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Boitor, Axenia Bianca Autor: Brătucu, Gabriel Responsabilitate: dr.ec. Axenia Bianca Boitor, prof.univ.dr.ec. Gabriel Brătucu Editura: Editura Universităţii Transilvania Locul publicării: Braşov Anul Ediției: 2014 ISBN: 978-606-19-0405-1 Descriere: 236 p. Note: Bibliogr. Limba: Română Subiect: marketing Subiect: produse software Subiect: servicii Clasificare: 658.6:004.4
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
537861
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
658 / B
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică