- Strategia creativă în publicitate
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Drewniany, Bonnie L. Autor: Jewler, A. Jerome Traducător: Sauciuc, Gloria-Mona Traducător: Rădulescu, Felicia Responsabilitate: Bonnie L. Drewniany, A. jerome Jewler ; traducere de: Gloria-Mona Sauciuc, Felicia Rădulescu Editura: Polirom Locul publicării: Iași Anul Ediției: 2009 ISBN: 978-973-46-0273-5 Descriere: 364 p. Note: Index Limba: Română Serie: Collegium; Relaţii publice şi publicitate Subiect: publicitate Subiect: creativitate Subiect: branduri Subiect: marketing Clasificare: 659.1
Unităţi
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
560390
|
T - Sala de lectură
|
Consultare
|
Carte tipărită
|
65 / D
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 1 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică