- Tipologia şi procesul cercetărilor de marketing
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: analitic (parte componentă) Autor alternativ: Asandei, Mihaela Autor alternativ: Ciochină, Iuliana Autor alternativ: Gangone, Andreea Autor alternativ: Enache, Elena Autor alternativ: Manole, Sorin Responsabilitate: dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole Limba: Română În: Cercetări și modelări de marketing/ dr.Mihaela Asandei (coord.), dr.Iuliana Ciochină, dr.Elena Enache, dr. Andreea Gangone, dr. Sorin Manole. Pitești, 2010. p. 26 Subiect: marketing Subiect: studiu de caz Note conţinut (cuprins): Cuprins: Clasificarea cercetărilor de marketing (p. 26-30), Prezentarea fazelor procesului de cercetare (p. 31), Aplicaţii (întrebări, teste, studii de caz) (p. 40).
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică